CRM مدیریت رضایت مشتری

آموزش و پیاده سازی سیستم مدیریت رضایت مشتری یا CRM در سازمانها و شرکتها

CRM مدیریت رضایت مشتری

آموزش و پیاده سازی سیستم مدیریت رضایت مشتری یا CRM در سازمانها و شرکتها

جمع آوری اطلاعات مشتریان و راههای طلایی آن

جمع آوری اطلاعات مشتریان و راههای طلایی آن + نمونه فرم ثبت اطلاعات مشتری

در دنیای امروز، جمع آوری اطلاعات مشتریان یکی از مهم ترین اقداماتی است که کسب و کارها باید انجام دهند. اطلاعات مشتریان می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا محصولات و خدمات خود را بهبود بخشند، تجربه مشتری را افزایش دهند، و فروش و سودآوری خود را افزایش دهند.

در این مقاله، به بررسی اهمیت جمع آوری اطلاعات مشتریان و روش های جمع آوری اطلاعات مشتریان خواهیم پرداخت.


پرسش های مهم:


اهمیت جمع آوری اطلاعات مشتریان

  

ادامه مطلب ...

تبلیغات در واتساپ چیست؟ + 3 روش تبلیغات انبوه در واتس اپ

تبلیغات در واتساپ هم اکنون از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار شده است ، کسب و کارهای زیادی می توانند با هزینه بسیار ناچیز با مشتریان خود در واتس اپ در ارتباط باشند و این موضوع سرعت برقراری ارتباط را به شدت افزایش می دهد.

در این مقاله جامع و کامل به بررسی تبلیغات در واتس اپ می پردازیم.

برای مشاهده هر بخش بروی آن کلیک کنید.

مقدمه:

روش اول: فهرست انتشار (Broadcast List)

روش دوم: گروه‌های واتساپ

روش سوم: استفاده از نرم افزار بیزینس سندر

 

معرفی واتساپ به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی

   ادامه مطلب ...