CRM مدیریت رضایت مشتری

آموزش و پیاده سازی سیستم مدیریت رضایت مشتری یا CRM در سازمانها و شرکتها

CRM مدیریت رضایت مشتری

آموزش و پیاده سازی سیستم مدیریت رضایت مشتری یا CRM در سازمانها و شرکتها

برقراری ارتباط با مشتریانتان

اگر شما هم در برقراری ارتباط با مشتریانتان با مسائل زیر، دست‌به‌گریبان هستید، خواندن این وبلاگ را به شما توصیه می‌شود:

  • مشتریان در دفعه اول به‌سادگی محصولات و خدمات شما را می‌خرند ولی به‌ندرت خریدشان را تکرار می‌کنند.
  • مشتریانِ ارزشمند کسب‌وکارتان از این‌که خدماتی مشابه دیگران دریافت می‌کنند، ناراحت هستند.
  • آمار دقیقی از تعداد پرونده‌های فروشِ جاری و احتمال موفقیت در هر مذاکره، در اختیار ندارید.
  • مشتریان به خاطر سخت بودن مراحلِ خرید و دریافت خدمت، سازمان شما را ترک می‌کنند.
  • معیارهای انتخاب نرم‌افزارهای CRM را نمی‌دانید و در تصمیم‌گیری بین چند گزینه، سردرگُم مانده‌اید.
  • کارکنان شما با این‌که آموزش‌های مشتری مداری را دیده‌اند، ولی به آن عمل نمی‌کنند.
  • تجربه مشتریان در دفعات مختلفی که با شرکت در تعامل هستند، یکسان نیست و هر دفعه تغییر می‌کند.
  • حجم انبوهی از سوابقِ مشتریان را طی سال‌ها جمع‌آوری کرده‌اید ولی نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
  • میزان رضایت مشتریان را اندازه‌گیری نمی‌کنید و سازوکاری برای انجام آن، طراحی نکرده‌اید.
  • و…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد